Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

pondělí 30. března 2015

Roses are red


Další focení s mojí úplně nejoblíbenější modelkou :) Tentokrát jsme vyrazily kvůli těm červeným šatům, které na těchhle fotkách ani nejsou moc vidět, a kvůli Heliosu. Měly jsme dokonce štěstí na krásné počasí a myslím, že se focení povedlo :) Další fotky s Péťou najdete tady jedny vymrzlé, tady párové, jedny jarní zde, jedny s koníkem.










Na závěr dvě fotomontáže :) U té první musím ještě vyladit okraje, akorát nemám tušení jak na to. Snad se to časem poddá :D

11 komentářů:

  1. super, jak pořád zkoušíš! (myslím tím teď úpravy) je vidět mega zlepšení co tak pozoruju :) hrozně mě pak štve, že jsem sama tak líná, na druhou stranu mě docela motivuješ!! :D:)
    a ten Helios je skvělej, je tak skvělej, že ho fakt chci! nemáš radu, kde ho sehnat?

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky! hlavně ta předposlední, ta fotomontáž.. vypadá to jako květ růže♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný fotky :) Miluju červený šaty a věnečky ve vlasech :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že ta první fotka mě dostala a ta první koláž je fantastická! Klobouk dolů ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou opravdu moc povedené fotky! Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. Modelka je strašně fotogenická a jako obvykle se vám povedly překrásné fotky (pro mě vedou ty první dvě) :)). Ty fotomontáže jsou taky bomba, to děláš ve Photoshopu?
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  7. vůbec se ti nedivím že je to tvoje oblíbená modelka, je krásná:) a fotky jako vždy parádní!:))

    OdpovědětVymazat